Merhaba,
Benim sütüm çok tazyikli ve bebeğim çok zorlanıyor. Ememiyor şuan sütümü sağıp biberonla veriyorum mecbur çünkü sarılığımızda var. O yüzden onun emmesi için çabalayamıyorum şuan çünkü aç kalmaması lazım.
1 buçuk-2 saatte bir kendi sağılmış sütümü veriyorum. bazen 50 cc, bazen 60cc yiyor. ama bazen aynı süre aç kalmasına rağmen 30cc yiyor. Hangisi normal veya yeterli mi emin değilim. Mama vermek istemiyorum henüz çok küçük memeyi sarılık geçince tuttururum belki diye düşünüyorum.