cLearQueen Dün 2.ay asılarını olduk 3 tane, bugün ilk defa mukuslu kaka gordüm normal midir hanmlar basına gelen var mı
balporsugu7224 cLearQueen bizde iki ay aşısı halsizlik yapmıştı ilaç vermiştim onun dışında başka birşey olmamıştı aşidan ziyade farklı bir neden de olmuş olabilir bir kerelik mukuslu kaka için çok endişelenmeye gerek yok bence