Merhaba anneler. Oğlum 2.5 yaşında. Doğduğu günden itibaren çok hızlı bir şekilde sağ gözü içe kaydığı için şüphelendim ve göz doktoruna götürdüm. İçime doğan kötü his malesef başıma geldi. Sağ göz 7.5 numara miyop. Yani uzağı göremiyor. Sağ göz kasları işlevsiz ve tembel. Doktor %70 görmüyor sağ gözü dedi. Birkaç doktora daha gösterdik. Bir sürü ölcümler, damlalı testler. O kadar canı yandı ki doğduğundan beri göz muhabbetleri yüzünden. Başlarda zor gelirdi ama alıştım sanırım. Artık sıradan geliyor canı yanınca verdiği tepkiler. Doktor sağ gözünün çalışan %30 kısmının gerilememesi için kapama önerdi. Bebekken daha kolaydı kapatmak ama büyüdükçe çok daha zorlaştı. Gözünde o banti tutmak istemiyor. Çünkü sağ gözü görmüyor. Kapkaranlik kalıyor sol göz kapanınca ve sağ gözünün gören tarafını kullanmak istemiyor. Yaşı küçük malum anlamiyor. Ne kadar oyuna cevirsem, bircok şey yapsam da çıkarıyor o banti. Doktor TV izlet, gözünü kullanması gerek yoksa sag gözü komple gidecek dedi. TV izlettim bu sefer adını söyleyince bakmamaya, konuşma geriliklerine ve göz teması kurmamaya başladı. Sessizliğe büründü. Zor toparladim oğlumu. Gelgelelim şaşılık derecesi aşırı ilerledi ve sol göze sıçradı. Sol gözünde numara yok ama o da kaymaya başladı. Son goturdugum doktor ameliyat etmemiz gerek dedi. Bugün anestezi gordu ve kan alındı. Ortalığı ayağa kaldırdı ve asla sakinleştiremedik. Babası kapı gibi adamdır mesela asla gücü yetmedi. 1 saat ağladı tam. Yarın ameliyat olunca gözleri bandajli nasıl zaptedicem bilmiyorum. Her şeyi onun iyiliği için yapıyorum. Aşırı derece de içe kayan gözleri ameliyatla düzelsin ve numarali gözünü en azından kullansın. Beynine benim bir gözüm zor görüyor belki ama yine de görüyor komutu verebilsin diye. Bu kadar küçükken ameliyat ettirmem doğru mu bilmiyorum ama büyüdükce işler kolaylasmayacak. Bundan da adım kadar eminim artık. Dualarınıza çok ihtiyacim var. Beterin beteri var ama insan evladı söz konusu olunca çok garip hissediyormus. Rabbim hepimize yardım etsin. Biraz uzun oldu. Okuyan varsa hakkınızi helal edin….