Bebeğim 6 aylık . Tadım aşamasında pütürlü bir şekilde rahatça ağzına alıyordu denettiklerimi . 2 hafta bu sekılde sorunsuz geçti. Gectıgımız gün bir anda pütürleri öğürmeye ve ağzından tükürmeye başladı . Çatalla ezerek verıyordum , mama ile de yumuşatıyordum kıvamı. Bugün pütürsüz çorba verdim gayet rahat yedi. Neden böyle oldu anlamadım başına gelen var mı