ikizannesi10 https://imgyukle.com/i/nJjIvt 20 gün oldu alali nolmus buna anlamadim verimmi bebege bisey olur mu
Mrs_Sunshine ikizannesi10 Valla ben de kullanıyorum evet kutu içinde topak topak oluyor bazen ama bu kadar büyük ve çok değil bilemiyorum 🙄🙄🙄
Mam ikizannesi10 bende 1ay durduğu zaman böyle olmuştu attım kullanmadım ama 20gunde bozulur mu bilmem kutusunda 4hafta yazıyor ben olsam kullanmazdim
alyaderinsozdemir ikizannesi10 bozulmaya dönmüş bnce kullanmayın bnde Aptamil kullanıyorum ama bu şekilde gormedim