yaraliceylanim Ben OG kullanıyorum. Ve makarna lütfen markasını. Aşçı anne var onun ki de güzel oluyor. Ama daha çok OG seviyorum. İrmik, tam bugday unu , ruşeym(7 aydan sonra ) , elma suyu konsantresi alabilirsiniz hafif tatlandirmak için muhallebiyi felan. Bisküvimizde OG😊 pekmezlerimizde. Tarhanamizda , tarhanali omlet felan yapabilirsiniz 6 aylik da yiyebiliyor. Makarnayı ( 7 veya 8 aydan sonra ) makarna lutfenden aldım.
Sadece suan tam bugday ununu başka marka aldım. Aşırı aşırı beğendim markası soul kitchen