Oğlum 7 ay 20 günlük bu gün menenjit aşısı oldu. 2 ayrı bacağından bir doz bexsero bir doz nimenrix 15.30 gibi aşıyı oldu 19.00 gibi bi ağlama krizi geldi ve fark ettim ki sağ ayağının üstüne basmıyo. Sağ ayağın bükük bi şekilde tutuyo kucağımda ağlıyor bırakıyorum ağlıyo çığlık çığlığa. Başına gelen bu durumu yaşayan var mı? 😔