Merhaba 🥰 Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi bebeğim uyandığı zaman ağlamıyor kapıya bakıyor bekliyor kameradan bakıyorum bekliyorum bir kaç dakika ama yok ağlamıyor ben gidince ağlıyor yanına keza babası giderse de sus pus ben arkadan gidince ciyak ciyak ya da bağırıyor. Yenidoğan döneminde de aç değilse uyanıp bakardı ben üzülüyorum yoğun bakımda kalmıştı orda acaba böyle olduğu yattığı için mi diye 🥺 İlgisi olabilir mi lütfen beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏻🥺