sekerbebek30 Bebegim her seyi emmek istiyor agzına goturuyor elini acaba dis kasıyıcı alsam eline versem onunla oynasa iyi mi yapmıs olurum kötü mü sizce
Minigiimm_ sekerbebek30 daha çok küçük tutabilir mi acaba bende aldım 4 aylık olucak yarın kaşıyıcı yerine ellerinii götürmeyi tercih ediyor 😁
CaganikoFernandez sekerbebek30 benimki de 2 buçuk aylık emiyor ellerini 3 gündür hiç karışmıyorum doktorlar da ellerini ağzından çekmeyin diyorlar zaten kaşıyıcı da kullanmıyor bebekler genelde bu dönemde oral dönem olduğu için dişler kaşınmıyor yani keşfediyorlar:)
kukumela Ellerini emsin benimde bebeğim 2 buçuk aylık onlar şuan refleks olarak emiyor, ve bu çocuğu rahatlatır inanın