iremaydmr 6.5 aylık bir yere gitmek için koyacağım zaman ağlıyor kendi nefesini tutuyor kalkmak istiyor yani uzun bir yere gitmeye korkar oldum önceden severdi neden reddetmeye çalışıyor bir sebebi olabilir mi oturur pozisyonda araba
Eizeee iremaydmr inşallah i şekilde devam etmez benim veveyimde 4 aylıkken binmek istememeye başladı şuan 14 aylık zar zor bı yere gidiyorum bbek arabasıyla
Eizeee iremaydmr bende denedim ama yok olmadı sürekli kucak istiyor Allah yardım etsin inşallah sever arabayı