Nova Merhabalar 26 aylık oğlumda salya durumu hala devam ediyor. Önlük takmazsak kıyafeti ıslanıyor. Doktoru 3 yaşa kadar normal dedi ama azaltmak için ne yapabilirim? Ya da uzman olarak kime götürülür?
Minigim38 Nova bizde de 1 haftadır eli agzinda sürekli salya yok henüz acaba arka azilar mi çıkacak diye bakıyorum hiç şişlik kabarıklık yok
Nova Minigim38 Mesajinizi yeni gordum kusura bakmayin. Bizde de arkadaki azilar yok daha ama salya hic gecmedi surekli devam ediyor.