1 yaşına gireceğiz sokakta babası kucağında bile taşısa çığlık kıyamet. İlla benim kucağımda olacak.. hiç iş yaptırmıyor beşikte uyutuyorum gece kalkıyor ağlıyor yanıma alıyorum o da yetmiyor son 2 3 gündür yatakta üstüme çıkıp sarılıp uyuyor. Çok güzel bir his ama bazen çığlık atasım geliyor. Kocam oohh wc de telefon sigara 20 dk takılıyor ben bebe suratıma bakarken ç.şimi yapmaya çalışıyorum boğucam kocamı az kaldı🤣🤣