esrabade Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum yaptım. Doğumdan sonra hep kas ağrılarım oluyor bacaklarım ayaklarım sırtım özellikle sizinde böyle oldumu olduysa ne zaman geçiyor ?