semraece Kızlar merhaba ben edebiyst öğretmeniyim atanamadım. Kızım 4,5 aylık benim gibi olan var mı hazırlanacak mısınız? Nasıl bir çalışma planı düşünüyorsunuz bebekle ilk olacak benim deneyimleyen var mı
cLearQueen semraece ben de edebiyat ogretmeniyim dershaneciyim atanmayi dusunmuyorum hazirlanmicam zaten atanamam calismaya zaman yok
nur1824 semraece ben şöyle yapıyorum kursa yazıldım, Online akşam saatlerinde derslerim oluyor onlara giriyorum, gece uyuduktan sonra oturup çalışıyorum gündüz çok vaktim olmuyor 😱
semraece cLearQueen özel zor olmuyor mu benim kızım çok küçük valla o olmasa bende çalışırdım. Sanırım biraz büyüyene kadar atanmaya zorlayacağım