Kızlar bebeğim 3 aylık gülmüyor diyebilirim kendi kendine gülüyor ediyor ama bize gülmüyor iki üç defa güldü kahkahalı gibi ama o zamandan beri bir daha öyle bizi görünce ya da bize gülmüyor etrafımda instagramda gördüğüm bebekler gülüyor ediyor annelerine etrafa falan her bebeğin gelişimi farklıdır biliyorum ama yinede öğrenmek istedim sizin bebekleriniz kaçıncı ayda güldü size etrafa falan normal mi bu durum