Ben yüzünü hiç saklamadım bazen nazar oluyor diye baskı oldu aile büyüklerinden he dedim tamam bi ara işte yakın arkadaşlar yaptım bazen hiç koymuyorum çocuğu bazen çok güzel fotoğrafları oluyor sık koyuyorum aslında paylaşmamak istiyorum nazardan ziyade hani çocuğu çok paylaşıyor gibi hissediyorum hani o bu görse nee görmese ne diyorum aman ne biliyim bazen hepi topu 200 kişi ekli nolacak diyorum 🤣🤣 kendi arkadaşlarım bebeklerini koyunca çok hoşuma gidiyor ama uzağız görmüyoruz onların büyüdüklerini oradan görüyoruz vs fikirlerinizi merak ettim