Annecik-06 Vall atak dediniz dediniz merak ederken anladım 😅 4. Aya girmekle beraber güzel güzel uyuyan bebeğim artık uyumuyor ya hep kucak istiyor ilgi istiyor öğlen yemek bile yiyemiyorum siz yiyor musunuz ya nasıl hallediyor sunuz bu durumda merak ettim kızlar
akdemrfdn Benim bebeğim de öyle, şu an 4 aylık. Günde 4 uyku, tam vaktindeydeydi hem de. Şimdi hem uyumuyor hem de iyice memeci oldu. Uyku gerilemesi yaşıyoruz, inşallah geçicidir.
Annecik-06 akdemrfdn aynen aynen bizimde öyle ya o kadar uzun emiyor ki benim içim geçiyor uykum geliyor 😅