Kızlar bebeğim 4 gun sonra 13 aylık olucak 2 gündür ön üst ve alt diş etlerinde şişlik ve kızarıklık oluşmaya başladı bugünde hafif bi kanama kırmızılık gördüm diş cıkartma zamanında değil önceden cıkmıs olan dişlerinde var vurma çarpma gibi biseyde olmadı 1 haftadırda dudağını emip duruyordu sizce nedendir bide çocuk diş doktorunamı götürmem lazim yoksa normal çocuk doktoruna mi basına boyle bisi gelen var mi