Halime13
İmkan oldukça gidiyoruz 2 senedir gidebildik şükür ama öyle pat die olmuyor mesela ben yeniyıl geldiğinde eşimin maaşından her ay 2 bin olarak kenara atıyorum eğer mesaiye kalıp güzel bir maaş yattıysa 3-4 de attığım oluyor elime geçtikçe üstüne daha da koyuyorum ne kadar sıkışırsak sıkışalım asla o paraya dokunmuyorum eşimede söylemiyorum yeterli para olduğunda eşime diyorum ki ben tatil parası biriktirdim izne çık hadi gidelim diyorum genelde sezon sonu Muğla taraflarına gittiğimiz için fiyatlar sezona göre daha normal oluyor