Bebeğinde laktoz intöleransı vardı LF mama başladık yaklaşık 2,5 aydır içiyo. En fazla günde 3 sefer 30 cc kadar bazen 2 sefer içiyo. Yoğurt tadımı yaptırdım doktorunun dediği gibi bi sıkıntı olmadı. Arada azar azar veriyorum yoğurt (5,5 aylık olmak üzere). Doktorumuz malesef ki çalışmıyor doktor arayışındayım. LF mama kullanıp bırakma sürecinde tecrübesi olan anneler bilgi verebilir mi