Kbranr5 Kızlar selam bebeğim 4 ay 11 günlük oceanın demir damlasını kullanıyoruz son zamanlarda kına yeşili kaka yapıyor normal mi ? Muayenemize daha var doktorda numara paylaşmıyor soramıyorum
amazontuba Kbranr5 demir damlasından sonra bizim de kına yeşili olmaya başladı hala da öyle 5 buçuk aylık olacak. Demir. İlaçları malesef ki böyle yapıyor.
63_hulya_63 Kbranr5 oğlum 2 yaşında hala yeşil yapar çok çok nadiren rengi farklı renk olur her seferinde de sordum normal dediler
motherandhappy Benim kızım öyle 2 aylıkken falan başladı yeşil kaka yapmaya 4 aylık hala öyle doktora her gidişim de soruyorum normal diyor iyi beslendiğini gösterir bu diyor
eloelo motherandhappy merhaba benim bebeğimde iki aydır sanki boya damlatılmış gibi yeşil kaka yapıyor ama her kakası bu şekilde sizinde mi aynu
motherandhappy eloelo evet bizimde öyleydi kına gibi yeşildi tabi siz doktorunuza sorun fotoğrafını çekip birde hangi mama kullanıyorsunuz biz mamayı değiştirdik sarı turuncuya döndü oda etki ediyor
eloelo motherandhappy emiyordu sadece. Alerji çıktı süte ama başlangıö evresi olduğu için diyete gerek yok dedi doktorumuz 5 aylığız
Mavigokyuzu Kbranr5 kesik kesik emme durumunda da yeşil kaka oluyor, uzun süreli emzirirseniz duzelebilir
motherandhappy eloelo bence korkacağınız bişey yok araştırıncada yeşil kaka normal diyor her yerde dediğim gibi siz doktorunuza da danışın içiniz rahat olsun
esraalic Kbranr5 ben bunu sordum doktora hatta resmini de gösterdim normal demişti bizde demir ilacı kullanıyoruz ondan olabilir diye biliyorum