Kızlar cilt bakımından memnun musunuz ne kadar sıklıkta gidiyorsunuz? Bir de hangi işlemler uygulanıyor. Ben bugün yaptırdım ama kadin bana buharlı normal bir cilt bakımı yaptı. Senin cildinde sıkıntı yok dedi. Ama yinede herkese ne yapıyorsa onu yapması gerekmez miydi?