G-e40 hocaya değil uzmana götürün. Aılede var mı çocuk tramvatık birşey yasadı mı kekeleyen bırını gördü mu? Benim kızımda hazırandan berı kekelıyor ve genetık kökenli yazın özel paralı bır pedagoga baslıcaz çünkü bulunduğum ıldekı tüm devlet ve araştırma hastanesi’ndeki doktorları dolastım dıl ve konuşma terapistlerı de dahil hazırandan bu yana tam 12 tane doktora götürdüm kızımı. Hepsinin dediği 5 yası bekleyelim oldu ikincil hareketler olmadıgı için. Şuan hala ıkıncıl hareketler yok çok şükür. Kekelemeye başladığında ona konuşması ıcın zaman tanıyoruz asla bu durumunu yanında konuşmuyor kelımelerını düzeltmıyoruz. Bol bol zaten oyun oynuyoruz kitap okurken tek kelimelık cevaplar verebileceği şeyler soruyoruz arada ay konuşamadım Bır türlü gıbı cümleler söylüyor o zamanlarda bız senı dinliyoruz herkesın farklı konuşma sekıllerı vardır saç rengı gıbı göz rengı gıbı senınkı de böyle anlatmaya devam et diyoruz ve onu dınlerken asla dudaklarına bakmıyoruz dırekt gözlerinin içine odaklanıyoruz nasıl söylediğinı degıl neyı söylemek ıstedıgıne dikkat kesiliyoruz