Kızlar 3 yaşındaki oğlum tırnak yemeye başladı. 2 ay önce bir kardeşi oldu. Hep dikkat ediyorum iki katı büyüğüyle ilgileniyorum nerdeyse ama küçüğü de bana muhtaç onunla da ilgileniyorum doğal olarak. Ondan dolayı mı neyden bilmiyorum ama tırnak yemeye başladı. Çok üzülüyorum bu duruma. Öneriniz var mı acaba?