İki gündür kızım çok mızmızlanıyordu baktım tam göstermiyorda hemen dilini çıkarıyor ama kabarıklık falan yoktu bugun dişlerine rahatlatmak için karanfilli zeytinyağı sürerken elime geldi sonra zorla actım agzını baktım iki diş birden patlamıs 🥹🥹🥹 Yavrum hiç sesini çıkarmadı resmen içim burkuldu 🥹 bugun de aşırı bi kusması oldu acaba diş çıkarırken normal mi annem siz diş döneminde çok kusardınız dedi ama bilemedim simdi ek gıda dönemindeyiz 6ay 12günlük normal mi dişten olur mu?