Başıma gelmedi ama instada bir doktorda görmüştüm bazen budurum olabiliyor diye ayrıca farklı bir doktora da gösterin isterseniz sebebi ise biz kızımı 2 aylıkken kalça usgsi yaptırdık kalça çıkığı var denildi. Çocuk doktoru ise 3. Ayda tekrar başka bir doktora baktıralım dedi baktırdık çıkık falan yokmuş.