Dima Merhaba anneler, Yen'i Doğum yaptım bebeğin hiç kusmuyor tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi doğal bir durum mu yoksa az beslendiği için mi kusmuyor
Misskokulum Dima her bebek kusacak diye bir sey yok kuzum Gazi olunca genelde gazla birlikte kusma oluyor küsmüyor diye doymuyor demek dogru olmaz
Ates_mami Dima benimde 1 aylık ve hiç kusmuyor. Her bebek kusmaz. Doyduğuna eminiz çünkü fazlasıyla kilo alıyor. Hatta doktorumuz az emzir bile diyor
Havvanurr Dima kusmaması bence çok iyi biz 48 günlüğüz sürekli kusuyor ve çok huzursuzlanıyor kustugu zaman 💆🏻♀️
BiricikAilem Dima Kusmaması daha iyi canım ne güzel işte. Benim oğlumda reflü vardı mahvoldu kusa kusa. Her bebek kusmaz zaten, doyup doymadığına dikkat edersin. Güle güle büyüt😇
ZmrtDila Cnm dua et kusmasın benim Kız 2 aylık çok kusuyor uykuda yakalıyor birde böyle düşün Allah korusun bi düşünmek bile istemiyorum keşke kusmasaaa