evrimamine Verem Aşısı vurulan yerde iz bırakacağını söylediler. Ama hiç şişlik, enfeksiyon vs. Olmadı. Çok minicik bir iğne yeri var 1 aydır. Neden böyle oldu. Aranızda bu şekilde olan var mı?
aysebb evrimamine Öylede olabilir kimisinde hiç belli olmuyor benim kızım 14 aylık çok az belli oluyor yok gibi