Merhaba arkadaşlar yüzüme ordinary 0.5 retinol serum kullanıyorum. Fakat bu oran çok mu az? Gözüm içinde bir retinol serum edinmek istiyorum. Yüzümde kırışıklık yok fakat gözlerimden şikayetçiyim koyu renkli ve çizgili. Göze kullanabileceğim bir retinol markası düşünüyorum var mı tavsiyeniz? Ve kaç oranında olmalı OSL markasıni tavsiye etmiş bir kaç doktor. Ama göze kaç oran olmalı hiç bir fikrim yok. Ordinary göz için kullanılır mı aslında onuda bilmiyorum bazı retinoller gozede surulebiliyormus cunku