Beybisii_ sedasyonla oğlumun 7 dişini kanal tedavisi yaptırdık özelde, bizimkide durmadi, topmada 1 saat sürdü, saatlik ücretini ödedik. Uyuttular bizi yanina almadilar, devamli bilgilendirildik, tedavi sonrasi ayılmada yanina alindik. Sabah 9 da oradaydik 12 gibi işlemler bitmişti, ama o gün oğlum sarhoş gibiydi. Korkulacak birşey yok kısacasi.