Kızlar ayın 23 ünde işe dönüyorum özel hastanede doktor sekreteriyim işim rahat. Gel gelelim 3 buçuk yaşında kızım ve 3 aylık bebişim var annemle aynı apartmanda oturuyoruz kızıma çalışırken annem baktı hep ikisini idare edemez diyede küçüğe kayınvalidem bizim evde bakacak. Ama çok kafam karışık bir yandan ise dönmek istiyorum bir yandan çocuklarla nasıl olacak diye korkuyorum düşünmek için 10 günüm kaldı kafam doldu iyice benim yerimde olsanız napardiniz 7 yıldır çalışıyorum bu arada