Yani yıllar önce bu hastalığı duyduğumda çocuk düşünmememe rağmen koşa koşa gidip eşimle kan verdik. Çok basit. Kimseyi kınamıyorum yadırgamıyorum ama sma taşıyıcısı olsak dahi bunun önüne geçiliyorken neden insanlar bunu düşünmeden çocuk yapıyor anlamıyorum. İnstagramda her gün karşıma çıkıyor içim parçalanıyor bazen yardımda bulunuyorum bazen de geçmek zorunda kalıyorum ama hep içim gidiyor geçerken de . Bunun bilincinde olmak bu kadar zor mu anlamıyorum. Yeni bi hastalık değil, taşıyıcı olup olmadığını öğrenebilirsin, e önüne de geçebilirsin? O halde neden? Devletin artık buna bir el atması lazım toplumun yeterince bilinçlendiğini düşünmüyorum bu konuda.