Gulsah4141 Merhaba güzel anneler son 2 haftadır kızımın sol gözü sulanıyo yaşı akıyo kıpkırmızı oluyo gözünün siyahında beyaz ufak bi nokta gibi bişey var doktora götürcemde ne göz doktoruna nede çocuk doktoruna randevu bulamıyorum sağlık ocağına götürdüm bir damla verdi günde 2 defa 1 damla olmak üzere kullanmamız söylendi ben 2 gün kullandım göz doktoruna götürmem gerektiği söylendi o damlayı kullanma diyen oldu bende korktum bişey olur diye kullanmayı kestim sütünü sür diyende oldu demlenmiş çay sür diyende oldu hiç birini yapmaya cesaretim yok göz bu bişey olmasından korkuyorum size sormak istedim böyle bişey yaşayan varmı acaba ?
Yasemin_Tahir-Mete Gulsah4141 bencede hic birşey yapmayın en kısa zamn dada göz doktoruna göturunbenim oglumunda gözü suladığı ve gözü kizardigi zamn grip olacağını anlarım ki öylede oluyor
Gulsah4141 buse1928 sağlık ocağı doktoru ilaç vermişti bana onu kullanma göz doktoruna götür dediler bende korktum ilacı bida kullanmadım göz doktoruna randevu arıyorum 😐
Gulsah4141 Yasemin_Tahir-Mete aynen buna çözüm bulmaları lazım Allah korusun ciddi bişey olsa randevu yok