Merhaba anneler
15 gün oldu oğlumu sütten kestim bugün sabah gögsümün yanında sızı vardı duşta biraz masaj yaptım ve hafif uçtan sağdım sütüm koyulaşmış sarılaşmış ve kıvamı koyuydu bu durum normalmi
Her hangi bir ağrı hissetmiyorum ama sağınca o sütü öyle görünce korktum
Daha önce o biyopsi vs oldum başka sebebten dolayı gögsümden mastiten korkuyorum deneyemleyen varmı acaba?