Kızım 9 ay 25 günlük. 1 gün boyunca sürekli ateşi çıkınca hastaneye getirdik enfeksiyon çıktı. Yatılımız yapıldı. Antibiyotik serum takılıyoruz. Yaşayan kişiler var mı ? Daha sonrasında da tekrarlanır mı ? Ne givi şeyler yaşadınız ? Moralim o kadar bozuldu ki 2 gündür kızımı gördükçe perişan oluyorum küçücük ellerinde serum falan offf