Sesimgeliyomuuu Hepsi çok az kullanılmıştır Bir tanesi zaten sıfır etiketli hiç kullanılmadı Ayakkabıların ikisini de hiçbir deforme bulunmamakta çok rahat ayakkabıdır artık kızımın ayakları büyüdüğü için satıyorum de sayıli giyilmiştir