Kızım 16 aylık günde iki kez mama veriyorum öğle uykusuna geçerken ve gece uykusuna geçmeden önce genelde mamasını yer yatar ve uyur. Acaba 1e mi düşürsem diyorum ama mama içip uyumaya alıştığı için uyumaz diye korkuyorum bu seferde. Taşındık doktor değiştirdik doktorda pek alakadar olmuyor açıkcası kontrolümüzede daha var. Siz bu aylarda kaç öğün mama veriyodunuz?