Kızlar merhaba
23 ekimde işe geri döndüm. Ofiste sağıp eve götürüyordum bebeğim ilk zamanlar içiyordu şimdi içmiyor. Günde 2 kere sağıyordum bir kereye indirdim. Şimdi hiç sağmasam diyorum sütüm tamamen gider mi nasıl olur hiç sağmadan eve giden var mı dün denedim tabi ki ilk gün olduğundan göğsüm çok doldu ve sırt ağrısı yaptı. Göğüsüm alışacak biliyorum ama sütüm çok mu azalır onu kestiremiyorum. 9:00-16:00 çalışıyorum bu arada en geç 16:30 bebeğimin yanında oluyorum.