Kızım 4 aylık bugün kontrolü vardı sadece 400 gr almış maalesef hemşire mama başla dedi doktor başlama 15 gün sonra tekrar gel dedi doğduğu günden beri çok kusuyor ama her ay en az 700 gr 1 kilo arası alıyordu bu ay çok az almış gaviscon toz yazdı ama üretimi durmuş şurup verdi o yüzden yetişkin için olduğu için tereddüt ettim kullanan var mı acaba içim hiç rahat değil maalesef kararsız kaldım