Hatice571 tadıma 4 aylıkken başladık çünkü çok hevesliydi masa da yemekleri görünce heyecan yapiyordu 5.5 aylik olana kadar tadım şeklinde devam ettim sofrada ne varsa verdim sonra öğün şekline döndük porsiyon belirmedim açıkçası kabul ettiği kadarını verdim suan 8 aylik 3 yada bazen 4 öğün yapiyor keyfine gore sabah kahvaltısı ara öğün olarak meyve sonra yogurt akşama yemegi 3 kerede anne sutu alıyor genel olarak bu şekilde ilerliyor oğlum bazen yarım kase çorba içtiği oluyor bazen 4 kaşık ta bırakıyor tamamen ona dayalı yedigi