carpediemm1 Bebeğim 6 aylık biraz emiyor doymadan bırakıyor sonra tekrar emmek istiyor. Sürekli sürekli böyleyiz. Sizde durumlar nasıl doyasıya emiyorlar mı? Kaç saatte bir acıkıp emiyorlar
byzyldz carpediemm1 bizde de aynı ya büyüdüğü için dikkatini sürekli bi şeyler çekiyor bu yüzden de sık sık emmek istiyor normalmiş ama
nslhnak carpediemm1 apaynısı 2 emiyor etrafı izliyor tekrar aynı şekil bir ses duyarsa anında bırakıyor
carpediemm1 byzyldz ay büyüdükçe emme aralığı uzar diye seviniyordum. Sürekli bi emme isteği emmeyince huzursuzluk. Evde neyse de dışarıda cidden problem oluyor
byzyldz carpediemm1 ek gıdaya başladınız mı ben dışarı için evden hazırlıyorum ve delikli emziğe meyve koyarak oyalıyorum
carpediemm1 byzyldz sebze tadımlarındayız henüz ama meyveye geçtiğimizde öyle yapmayı planlıyorum ben de bakalım. Nasıl gidiyor ek gıda süreciniz? Ve kaç aylık bebişiniz☺️
byzyldz carpediemm1 6 ay üç günlük tadımlar bitmek üzere bakalımm tadacağı şeyi de dışarda verebilirsiniz ya da en güzeli delikli emzik içine elma armut be varsa koyun en az bi saat rahatsınız
carpediemm1 nslhnak çok zorluyor artık bu süreç ya. Ayrıca geceleri de uyurken emdiği için tam doymadan emmeyi bırakıyor ve 1 saat sonra yine ağlayıp emmek istiyor