ggmomy Aynı durumdayız. 25 aylık, 1 haftadır emzirmeyi kestim. Rahatlarım derken daha da yoruldum. Memeyle uyuyor doğduğundan beri. Şimdi hiç istemiyor öğlen uyumak, çığlık kıyamet görseniz! Ama uykusuzluktan da sürekli bir mızmızlık. Akşam da uyumak istemiyor bu arada. Hep bir ağlama halinde. Hele bazen krize giriyor uyumak istemediğinden. Uyku ve beslenme konusunda kızım beni çok zorladı bu süreçte. Umarım zamanla düzene girer ikisi de 😔