zeynepci012 Kızlar kızım 3 aylık olucak ayın 18nde ben hala regl olmadım 40ım çıktıktan sonrada olmadım sizce ne zaman olurum doktor hamilelik testi istedi ama kesinlikle eminim yok korunduk çünkü olucağınıda sanmıyorum benim gibi olan varmı acaba
syavuz zeynepci012 zaten doğumdan sonra ne zaman adet olacağınız düzenli mi düzensiz mi nasıl gideceği tamamen kapalı bir kutu süreç gösterir 2 sene adet olmayan insanlar bile var
Gzdzeynep zeynepci012 emzirme döneminde adet olmamak çok normal. İlk kızım 10 aylıkken doğumdan sonra ilk adetimi olmuştum. İkinci kızım 4buçuk aylık hala adet olmadım. Muhtemelen bunda da 1 yaş civarında olurum. Aktif emziren annelerde bu çok normal.
minervadefne zeynepci012 ilk kızımda 1 yıldan fazla sürdü olmamıştım bu kez 6 aylık kızım yeni adet oldum
Gzdzeynep zeynepci012 geçen bir kadın doğum uzmanı emzirmeyi bıraktıktan sonraki 6 ay içinde adet düzensizliği normal demişti.
syavuz zeynepci012 evet onu yapar adet oluyormuşsunuz gibi sıkıntısını çektirir bu illet böyle bizim kırkımız daha 4 gün önce çıktı ama ben kırkın sonuna doğru oldum adet, bakayım sonraki süreçte ne olacak
pogacayanaginannesi zeynepci012 emzirenler geç oluyormuş süt adeti engelliyormuş o yüzden belli değil ne zaman olunacağı benim daha kırkım bile çıkmadı bende merak ediyorum ne zaman olacağım diye bakalım