Angel_bg ayyy aynı annem 😂 soyluyodum dinlemiyodu yanımda yapmıyordu dışarı gidiyordum geliyordum bi bakıyorum ağzının kenarı kahverengi ağzı çikolata kokuyo yemeğin üstüne ödül diyodu yemek yemeyen çocukta değil çikolatayla teşvik olsun sonra kızımın yüzünde kırmızı kabarcıklar çıktı bende yediriyorum ama ölçülü olarak fazla geldiği için öyle oldu bak dedim böyle böyle sen gittikten sonra geçti o kabarcıklar bişey olmaz diyosun kasiniyordur onlar yazık değil mi ya bişey olsa yedirme artık ben onun tatlı ihtiyacını karşılıyorum dedim bıraktı yine yedirme peşinde ama soruyo bundan yediriyim mı ne kadar yediriyim diye sende korkut istersen fazla yerse bişey olur diye