Ntugba ablamın kızı 10yasinda şu an. Doğduğundaki tsh değerleri normaldi. Haşimato hastalığı çıktı . Tsh t4 t3degerlerindeki dengesizlik belli ediyo kendini. İştahsızlık kabızlık ciltte kuru döküntü. Özellikle Kız çocuklarinda erkeklere oranla daha yüksek. Hergün Aç karnına hap iciyo. Kalıcı Bi hastalık sürekli hap kullancak Onun dışında şimdilik birşey görmedim. Umarım en kısa zamanda şifa bulursunuz