Sana yemin ederim bende 2 ay once falan girdim girmeden once bayilicaktim agladim ama bi yandanda ne oldugu sonucunu ogrenemezdim secim yapmam gerekti ve okadar cok korkuyordum ki koridorda beklerken herkes bana bakiyordu yattim gozumu kapattim hic acmadim dualar okudum ve beynim elim ayagim bosaldi kalp atisim ta beynimde atiyordu sonfasinda sakin olmam gerek sanki canimi yakan birsey varmis gbi dedim ve sakin oldum cikarken hatta gozumu actim ve aaaa dedim ben ne kadar salakmisim hic birsey yokmus dedim kendimi mahvettim dedim bise olmuyo hatta oraya girdiginde oyle hissetmiyorsun sen gozunu kapat ve evinin modelini mesela ne yapsam de koltuklarin yerini degismeyi falan gozunde canlardir bak hic.bisey yok ben asansore binmeye korkan insan soyluyor bunu canim