Selam kızlar Allah aşkına ağlayarak yazıyorum şuan bunu 11 aylık kızım var hiçbir şey yemiyo ek gıdaya başladık başlayalı böyleydi ama artık büyüdü ve hala sadece anne sütüne güveniyor kahvaltı yapmaz yemek yemez sadece meyve yiyordu son günlerde onuda kesti doktor gündüz emzirme gece emzir dedi aç bırak yer dedi aç olduğundan eminim ama assssssla bir kaşık bi şey sürmüyo ağzına ben mi beceremiyorum anlamadım gece sürekli uyanır meme diye gündüz hiçbir şey yemez sadece emer çıldırıcam artık