Ya ben sunu anlamıyorum. Bu soruda bebegin kilosu degil aldığı kılonun azlığı annesini üzmüş haklı olarak. Hepimizi üzüyor. Bu muhalif insanların kılo takıntısı ne anlamıyorum. Cocuk zaten kılolu doğmus 7 bucuk kılo olması normal doğum kılouna göre.Baskasının cocugu 2 bucuk kılo doğmus tur 7 kılo tabı ona fazla gelir. Ne diye cok saçma, bir soru sorulmus gibi tepkı gösteriliyor .