Asyamomy19 ben doğumundan beridir kullanıyorum çok memenunuz kilo alımıda gayet iyi ilk üç ay anne sütü destekli aldı sonrasında sadece mama ile beslendi şuan 11. Aylık hala devam ediyoruz ama kardeşiminnkızı da aptamille başladı onda gaz ve kabızlık sorunu yaşattı her çocuğa aynı gelemeyebilşyo