Zohre35 bizim de 3. aya kadar iyiydi şimdi 3 ay 16 günlük, bitmiş durumdayız. Gündüz de gece de uykuya geçişi çok zor oluyor, gece bazen yarın saatte bazen saat başı uyanıyor. Hiç halim kalmadı valla, mental olarak zaten bitiğim. Umudum da kalmadı ama umarım bi yerde düzeliyordur..